דף הבית » מס על ניירות ערך » מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב: מה שאתה צריך לדעת

מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב: מה שאתה צריך לדעת

מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב: מה שאתה צריך לדעת

מהו מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב?

מס ניירות ערך בארה"ב הוא מס המוטל על העברת נכסים מאדם שנפטר ליורשיו. מס זה חל על העברת מניות, אגרות חוב, קרנות נאמנות וניירות ערך אחרים. חשוב לציין כי מס הנכסים בארה"ב שונה ממס העיזבון הפדרלי, המוטל על העברת כל הנכסים, לרבות נדל"ן, רכוש אישי ונכסים אחרים.

מי אחראי למס עיזבון ניירות ערך בארה"ב?

מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב מוטל על מנהל העיזבון. מנהל העזבון אחראי על הגשת החזר המס ותשלום המס. מנהל העיזבון אחראי גם על העברת הנכסים כהלכה ליורשים.

כיצד מחושב מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב?

מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב מחושב על סמך שווי השוק ההוגן של ניירות הערך בזמן מותו של המוריש. שווי השוק ההוגן נקבע על ידי לקיחת הממוצע של המחירים הגבוהים והנמוכים ביותר של ניירות הערך במהלך 30 הימים שקדמו למותו של המוריש.

כיצד משלמים מס עיזבון ניירות ערך בארה"ב?

מס העיזבון האמריקאי משולם על ידי מנהל העיזבון. על מנהל העזבון להגיש דו"ח מס ולשלם את המס תוך תשעה חודשים מיום פטירת המוריש. מנהל העזבון יכול גם לבקש הארכת מועד להגשת הדוח ותשלום המס.

סיכום

מס ניירות ערך בארה"ב הוא מס המוטל על העברת ניירות ערך מאדם שנפטר ליורשיו. מנהל העיזבון אחראי על הגשת דו"ח המס ותשלום המס. המס מחושב לפי שווי השוק ההוגן של ניירות הערך במועד פטירת המוריש. על מנהל העזבון להגיש דו"ח מס ולשלם את המס תוך תשעה חודשים מיום פטירת המוריש. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

לקבלת עזרה מקצועית השאירו פרטים ונחזור בהקדם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן